sobota, 31 stycznia 2015

FOTOstyczeń

Ostatnim tematem styczniowego Projektu Różowej Klary jest fotopodsumowanie miesiąca. Zazwyczaj moje podsumowania mają inną formę ( wrześniowe, październikowe, listopadowe,grudniowe), ale tym razem można spróbować i foto.  Jeżeli jesteście ciekawi co działo się u mnie w ciągu ostatniego miesiąca, to zapraszam do czytania.




Rozwojowo

 Większości świata styczeń upłynął na nauce. I mnie to nie ominęło, przez co nie zrobiłam tylu rzeczy, ile bym chciała. Mimo wszystko było pracowicie. Zaliczyłam kolejny wyjazd z Projektu Korba, dzięki któremu poznałam podstawy planowania i zarządzania projektami. Wszystkie zadania związane z moim projektem zostały rozpisane i umieszczone na pięknym wykresie. Przy okazji zarządzanie dołączyło do mojej listy "Rzeczy, którymi chcę się zajmować w przyszłości". 
Poprowadziłam swoje pierwsze w życiu warsztaty coachingowe i nie zawiodłam się. Mam nadzieję, że uczestnicy warsztatów również. 
Opracowałam scenariusz filmu, którym podzielę się z Wami w odpowiednim czasie. Może opracowałam to za dużo powiedziane. Dzięki świetnej współpracy udało się przelać obrazy z mojej wyobraźni na papier. Mam nadzieję, że dalsza współpraca będzie równie owocna, a jej efekt przypadnie Wam do gustu.

1. Warsztaty coachingowe 2. Jeden z ulubionych cytatów.
3. Z moją korbową przyjaciółką, z którą już szykuję coś nowego.
 Tanecznie

Za swój taneczny sukces tego miesiąca uważam postęp w męskich krokach. Jak długo tańczę, tak zawsze miałam z nimi problem. Nawet naprawdę typowo męskie kroki jestem w stanie zatańczyć w bardzo kobiecy sposób. Cały czas z tym walczę i są efekty. 
Poza tym wzięłam udział w warsztatach z Lilą Limanówką. Jeśli ktoś z Was jest z Poznania i chciałby zacząć przygodę z dancehallem - polecam gorąco lekcje u Lili.
Próbuję też spełnić swoje marzenie o ułożeniu choreografii na duet damsko-męski. Na razie przekonałam się tylko o tym, że proste zadanie to to nie będzie.


1. Piękny obraz mojej przyjaciółki. 2. Warsztaty Lilą Limanówką wraz ze Swaggoutową ekipą.
3. Szkic scenariusza 4. Plany na ferie. 5. Nauka. 6. Moja Korbowa ekipa. Tak się bawią liderzy.

Blogowo
W styczniu na blogu królował rozwój osobisty i motywacja. Zapytałam Was na co czekacie, próbowałam przekonać, że możecie mieć tyle, na ile sobie pozwolicie oraz że powinniście (powinniśmy) przestać wymyślać sobie problemy. Pokazałam Wam proste ćwiczenie od którego można zacząć zmianę swojego życia. Zdradziłam klucz do sukcesu. Uświadomiłam Was, że nigdy nie będziecie wystarczająco dobrzy. Ale nie martwcie się, ja też nie.
Oprócz tego było trochę o planach, marzeniach i celach nowy rok. No i o tym, że nie tylko słowa są ważne.
Poza pisaniem, poznałam tożsamości kilku nowych czytelników. Z każdą nową osobą zarówno motywacja, jak i presja rośnie. Coraz częściej słyszę "napisz o tym na blogu!" i to od osób, po których bym się w życiu tego nie spodziewała. Bardzo mnie to cieszy i pamiętajcie, że jestem otwarta na wszelkie uwagi. Ale o tym jeszcze napiszę w najbliższym czasie.





1. Praca nad korbowym projektem. 2. Z wspaniałymi korbowymi chłopakami.
3. W Swaggoutowej koszuce.
Jak Wam minął styczeń? Jak realizacja planów i postanowień noworocznych?
I co powiecie na taką luźną i ekshibicjonistyczną formę podsumowań miesięcznych?

10 komentarzy:

  1. Mi się podoba,widać,że się działo wiele. A jak minął styczeń opowiedziałam właśnie w takim wpisie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo się u ciebie działo :) udanego lutego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mój miesiąc opisałam w podsumowaniu na swoim blogu,. A u Ciebie działo się wiele ciekawych rzeczy, oby każdy miesiąc był tak owocny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, że każdy był jak najciekawszy :)

      Usuń
  4. Mnie się miło czytało i mogłoby być takie co miesiąc - kiedy czytam czyjeś "obfite" podsumowanie, mam ochotę natychmiast wyłączyć fejsa i iść działać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to też dobra motywacja dla mnie- żeby mieć o czym pisać, muszę dużo działać :)

      Usuń
  5. napisałaś scenariusz ?? ;o . woow, gratulacje ! jestem go baardzo ciekawa.
    no i życzę miłego lutego !
    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę cierpliwości i na pewno podzielę się efektami :D
      wzajemnie ;*

      Usuń