czwartek, 1 stycznia 2015

2015

Drogi Roku 2015!

Przed nami wspólne 365 dni. Masz niełatwe zadanie, bo Twój poprzednik był naprawdę dobrym kompanem. Przyniósł mi wiele nowych wyzwań, mnóstwo niesamowitych ludzi i fantastycznych wspomnień. Ale przecież wyzwania są tym, co tygryski lubią najbardziej, więc jestem przekonana, że podołasz.
Wspólnie stworzymy fajną historię prawda?
Proszę, obiecaj mi, że będziesz dla mnie dobry. Że pomożesz mi, kiedy upadnę. Wyciągniesz pomocną dłoń, poślesz kogoś, kto wskaże mi właściwą drogę. Że nauczysz mnie bardziej wierzyć w siebie i swoje możliwości. Że sprawisz, iż uśmiech na mojej twarzy będzie pojawiał się jeszcze częściej. Że nie odbierzesz mi zapału do realizowania wszystkich pasji, a najlepiej to rozciągniesz dobę, żebym na wszystko znalazła czas.
Że dasz mi jak najwięcej okazji i szans do wykorzystania.

Ja od siebie obiecuję Ci, że zrobię wszystko by te szansy wykorzystać. Zresztą sam wiesz, że już to robię, bo kilka się pojawiło w ostatnich dniach. Owszem boję się. Bardzo się boję, czy dam sobie radę, czy nie porywam się na coś zupełnie abstrakcyjnego. Ale ufam Ci, że mnie nie zawiedziesz. Obiecuję, że będę walczyła sama ze sobą, by nie ciągnąć się w dół złymi myślami. Że się nie poddam. Że będę się więcej uśmiechać (co obiecałam nie tylko Tobie, więc muszę tego podwójnie pilnować). Że będę się cieszyć tym co mam i szukać pozytywnych stron każdej sytuacji.

Mam nadzieję, że za 365 dni okaże się, że jesteś jeszcze lepszym kompanem niż 2014 i będzie nam żal się rozstawać. Ale oboje musimy na to zapracować.

No to co? Zaczynamy!


Dashka

Wpis powstał w ramach wyzwania Różowej Klary Styczeń w słowach

10 komentarzy:

  1. Niech ten 2015 będzie jak najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci,aby 2015 był właśnie taki,o jakim marzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj nominowałam cię do zabawy:) mam nadzieję że odpowiesz na moje pytania - http://chabrowe-wariacje.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award-po-raz-drugi.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Walka ze samym sobą jest zawsze najtrudniejsza! ale i zwycięstwo najbardziej cieszy :)
    Powodzenia! I obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci aby ten 2015 był jeszcze lepszy od poprzedniego roku!

    OdpowiedzUsuń