niedziela, 7 grudnia 2014

Podsumowanie listopada

Listopad minął w błyskawicznym tempie i był zdecydowanie najbardziej intensywnym miesiącem tego roku. Dopiero co zapalaliśmy znicze na grobach, a tu już po Mikołajkach. Czas na krótkie podsumowanie.

Co u mnie?



Było pracowicie i wyjątkowo. Razem ze Swaggoutem przygotowaliśmy dwa projekty : film promujący nowy krok Pat it up autorstwa naszej trenerki Agnieszki Boty oraz pokaz w stylu gothic, z którym wystąpiliśmy w klubie LIFE. Razem z dziewczynami wzięłam też udział w nagraniu do teledysku. Na oba nagrania trzeba jeszcze chwilę poczekać, a tymczasem zapraszam na film z pokazu:


Poza tańcem wzięłam udział w 5. edycji Blosilesii. Móc zobaczyć na żywo ulubionych blogerów w tym moje dwa ogromne autorytety ( Andrzeja Tucholskiego i Aurorę ) i wysłuchać ich opinii na temat kapitału blogera to świetne doświadczenie.


No i oczywiście Projekt Korba, którym wspomniałam już co nieco tu. Mnóstwo nowych znajomych, doświadczeń i przemyśleń. Ale to jest materiał na co najmniej 10 tekstów.



Film:
About Time
Film, który absolutnie skrada serce. Nieprzesłodzona opowieść o miłości. Historia o tym, że warto doceniać czas, który nam dano i o tym, że niektórych rzeczy nie jesteśmy w stanie zmienić i to z korzyścią dla nas.
źródło



Miejsce:
Strefa Centralna – jedno z moich ulubionych miejsc w Katowicach. Ma swój niepowtarzalny klimat i atmosferę. Kto był, pewnie wie o czym mówię, a kto nie był, niech szybko nadrobi. Ciekawy wystrój, duży wybór napojów (tych +18 i nie tylko) oraz jedzenie, które możecie sami wycenić.

Schronisko Koss w Górkach Wielkich
http://www.kossakschronisko.pl/
Miła, ciepła i gościnna atmosfera. Piękna okolica. Czego chcieć więcej?


Osoby, które mnie zainspirowały:
Freelancerka obecnie jeden z moich ulubionych blogów. Ciekawe, inspirujące i profesjonalne treści. Piękne grafiki, których mocno Gosi zazdroszczę.

Olly – o Olly wspominałam Wam już nie raz. Zapraszam Was na jej bloga i szczególnie polecam serię postów urodzinowych. A samej autorce dziękuję za mnóstwo wsparcia.

Blue Kangoroo – pozytywny blog przepięknej Ani

Nudziaszjakichmało i jego blog mamswojezdanie. Chłopak, którego miałam okazję poznać osobiście. Gdyby mi nie powiedział ile ma lat, to bym w życiu nie pomyślała, bo nie raz pokazał, że jest bardziej ogarnięty niż większość moich rówieśników.


Czyli moja trenerka i absolutna taneczna inspiracja. Chciałabym mieć w sobie tyle pozytywnej energii, profesjonalizmu, a przy okazji ruszać się chociaż w 1/4 tak dobrze!



A co Was zainspirowało w listopadzie? Polecicie jakieś książki, filmy albo seriale?




2 komentarze:

  1. "About time" "zrobił" mi zeszłoroczny listopad - mimo że film jest bardzo prosty, niesamowicie mnie wówczas poruszył, byłam na nim na samym początku miesiąca, a prawie do świąt słuchałam co rano ścieżki dźwiękowej :). Bardzo fajnie, że zamieściłaś film z tańcem - wymiatacie :) Mam nadzieję niedługo obejrzeć teledysk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam z tym filmem podobnie :D
      Dziękuję w imieniu całej ekipy :D

      Usuń