sobota, 7 lutego 2015

Wymiana książkowa u Kameralnej

Lubię zmiany. Lubię nowości. Lubię przestrzeń. Lubię porządek, ale nie lubię sprzątać.
Przy okazji wprowadzania kolejnych rewolucji życiowych postanowiłam wziąć udział w Wymianie książkowej u Kameralnej. Oto i moja oferta:


1. Pretty Little Liars IV Niewiarygodne
stan:  dobry
cena rynkowa: 29,90
cena: 12,00 (wliczona przesyłka)/do wymiany

2.Pretty Little Liars V Zepsute
stan: dobry
cena rynkowa: 32, 90
cena: 12,00 (wliczona przesyłka)/do wymiany


3.Poradnik dla ambitnych kobiet. Jak zrobić karierę? SPRZEDANE
stan: bardzo dobry
cena rynkowa: 39,90
cena: 18,00 (wliczona przesyłka)/do wymiany
4. Uwierz, że możesz SPRZEDANE
stan: bardzo dobry
cena rynkowa: 26,00
cena: 13,00 (wliczona przesyłka)/ do wymiany




6. Lekcje Madame Chic SPRZEDANE
stan: dobry
cena rynkowa: 32,90
cena: 12,00 (wliczona przesyłka)/ do wymiany

7. The Fault in our stars WYMIENIONE
stan: bardzo dobry
cena: 20,00 (wliczona przesyłka)/ do wymiany

kontakt: stasiakdaria4@gmail.com

9 komentarzy:

  1. I jeszcze "Uwierz, że możesz" by mnie interesowało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja zaklepuję Lekcje Madame Chic, wysłałam maila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, Dorota, a ja już pisałam maila do Darii! :D

      Usuń
  3. Hej! Czy the fault in our stars jest wciaz do wziecia? Jeśli tak, to może się wymienimy? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej, byłabym chętna na "Poradnik ambitnych kobiet" :)
    wymienimy się? http://wickedannswonderland.blogspot.com/2015/02/wyprzedazo-wymiana-ksiazkowa.html

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda że Madame Chic już poszła. może u mnie coś Ci się spodoba? zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. czy aktualny poradnik ambitnych kobiet ???:)

    OdpowiedzUsuń